mandag den 23. marts 2015

TRANSPORT 2015 MCH

Sikke nu en weekend jeg har haft, fyldt op med oplevelser.
Fredag aften var det med Monrad & Rislund i Folkets Hus i Struer, og lørdag aften, til 80'er bal på Hotel Vinderup.
Men inden jeg smuttede til bal, skulle jeg først en tur til Herning.
Jeg havde nemlig fået en fribillet til Transport Messen i MCH, og så er det med at komme afsted, hvis man syntes om lastbiler.
Og der var virkelig gjort et stort nummer ud af det, alle haller var fyldt op. Ikke kun med lastbiler, denne lille tingest er en
cykel.
Sjov ser den ud, men jeg ville sgu være nervøs for at køre rundt i den. Man kunne nemt bliver overset i tæt trafik, og så har man ikke mange chancer for at slippe væk.
Så ville jeg hellere eje en god gammel Bedford, jeg husker da jeg var barn at min onkel kørte i en Bedford. Det var lidt pudsigt at se sådan en gammel svend igen.
Og så var der en hel hal fyldt med busser, de ser jo lidt ens ud alle sammen.
Der var dog en enkel V.I.P. bus jeg godt ku' se mig selv være passager i, men det koster klejner, så det bliver kun hvis man vinder i Lotto.

Det tog mig et par timer at gå rundt og kigge, og så var det hjem ad igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar