søndag den 22. marts 2015

SIDSTE FEST PÅ HOTEL VINDERUP

Min kære kollega Anette, kom og fortalte mig der skulle være 80'er fest på Hotel Vinderup, om jeg ville med ?
Jo det ville da lige være noget for mig.

Det var i selskab med Kim & Hallo (som vi for sjovt kalder Kim og Ole)
Og Anette, og hendes søster Birgitte og svogeren Dennis.

Aftnen var ikke kun en 80'er fest, men også aftnen hvor den nuværende ejer af Hotel Vinderup takkede af.
Så der var en stor tag selv buffet, med lækre retter og is til dessert.
Og så var der arrangeret et alletiders diskotek, med en festlig DJ.
Vi fik den fedeste 80'er fest, så far her var ude at danse op til flere gange.

En DJ har jo også ret til en pause, og i den tid skulle vi så høre på en pauseklovn.
Mugge som ligner Poul Krebs, men synger Kim Larsen sange, eller gør et forsøg på det.
For jeg gad nok vide hvad Thomas Blachman, mon ville sige.
Når selv de der synger karaoke udgaver af Kim Larsen gør det bedre end Mugge, så står det sløjd til.
Folk sad nu også bare og ventede på han kunne gøre sig færdig, så der kunne komme gang i festen igen.

Festen sluttede ved 1-tiden, og så var det hjem ad igen.
Det er så sjældent at Birgitte og Dennis er med os i byen, lidt af en skam for de er nu et par festlige venner at have med i vores lille flok. Så vi fik talt om, at her til sommer bliver vi nød til at holde en lille grill fest.

Hotel Vinderup får ny ejer pr. 1.April, så kan man jo håbe på at den person vil gentage succesen, så vi kan få endnu en 80'er fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar