lørdag den 3. maj 2014

BILER & BABES I FREDERICIA

Se ! I Store Bededagsferien vil jeg opleve to aftner i træk i Swingerklubben, derfor ringede jeg til Vejle Vandrehjem. Og jeg kunne sagtens booke et værelse for to nætter, de ville sende en mail med oplysninger. I mailen stod jeg skulle betale hele beløbet forud, og tænkte det passer med idag, hvor jeg ville afsted til Bilshow i Fredericia.

På Vejle Vandrehjem fik jeg forklaret årsagen til man skal betale forud. Det er jo det der med de få der ødelægger det for de mange. Vandrehjemmet har oplevet folk der ringer og booker et værelse, og så aldrig dukker op. Derfor skal man nu betale forud, enten online eller bankoverførsel.

I Vejle spiste jeg morgenmad i Lagkagehuset. Det kunne godt se ud til man burde finde en dag, hvor man putter penge i sin tegnebog og tager på shopping i Vejle. Byen har en spændende gågade med gode butikker, og Bryggen. Ikke Bryggen med Linse, men butikscentret Bryggen.

Så var det videre til målet for min udflugt, Messecenter C i Fredericia, hvor der var Bilshow.

 Det blev til fire hyggelige timer, hvor jeg i fred og ro gik rundt og kiggede på de mange biler.
Biler var ikke det eneste at kigge på, der var også motorcykler
Og så var der babes.
Udendørs på en lukket bane blev der kørt racerløb. Den fik alt hvad seler og remtøj kunne holde, udover stepperne og sidelæns rundt i svinget.
Og så kunne man få lov at komme med som passager, jeg skulle ikke nyde noget.

Jeg fik handlet, og kom hjem med to fyldte poser. 3 nye modelbiler, så nu må jeg have mine nye røde hylder hængt op.
Jeg skal blot have fundet ud af, hvem der kan hjælpe mig.

Da jeg havde set det jeg ville, tænkte jeg, at nu kan jeg nå i Herning Centret og spise i Kina Buffeten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar