søndag den 18. maj 2014

2 AFTNER I SWINGERKLUBBEN

Sad du bare til en familekomsammen i din Store Bededagsferie, vil du måske misunde mig. For jeg var i Swingerklub 2 aftner i træk, torsdag og fredag. Det var en hot oplevelse, jeg så absolut er nød til opleve igen.
Det kommer dog først til at ske i november, hvor jeg er så heldig at min fødselsdag langt om længe falder på en fredag.
Der har jeg bestilt efterårsferie, for det skal fejres med 2 aftner i træk i Swingerklubben.

Jeg fik ikke kun sex i Storebededagsferien, for når man tilbringer 2 dage i Vejle vil man ikke bare sidde ude på vandrehjemmet og fise den af, man skal da ud og opleve.

Torsdag aften inden jeg tog i Swingerklubben, gik jeg en tur i Vejle gågade. En livlig gågade med et stort udvalg af spændende butikker, men desværre også lidt for mange børn på løbehjul.

Jeg valgte at spise i SPISEGALLERIET.
www.spisegalleriet.dk
Det er lækkert og velsmagende mad man får serveret, og så sætter jeg pris på, at når man ønsker et glas rødvin til maden, tvinges man ikke købe hele flasken, man kan godt få bare et enkelt glas.

Fredag kørte jeg en tur til Jelling, ad de små hyggelige landeveje, hvor man virkelig får oplevet den smukke natur der omkranser Vejle.

I Jelling fik jeg set de berømte Jelling sten, det er måske det vigtigste område i Danmark, det var her navnet Danmark blev brugt for første gang, da de gamle Vikinge konger slog deres folder på egnen.

Jeg syntes det er trist man er tvunget til at opbevare stenene bag skudsikker glas, bare fordi venstreorienterede vandalister har den her bøvede holdning:
Jamen vi vil bare skade Dansk Folkeparti.
Det gør I lige præcis ikke ! For med hærværk af denne karakter og nedladende holdning til Danmarkshistorien, SKADER I jeres eget parti og STYRKER Dansk Folkeparti.


Fredag aften spiste jeg på Jensens Bøfhus.

Lørdag var det et farvel og på gensyn til Vejle, nu gik turen til Nordjylland, hvor jeg skulle besøge nogle gode venner. Med et stop ved Lagkagehuset i Viborg, da jeg lovede at give kage til kaffen.
Og så også et stop ved Mias Cafeteria i St.Binderup, hvor Dagens Ret var Wienersnitzel.

Jeg kørte hjem igen ved aftentid, jeg trængte til at komme hjem og få mig en god nats søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar