torsdag den 5. december 2013

LINSE K vs SUSAN K

Igennem hele 2013 har Susan K prydet min væg, og nu er året snart omme.
Man burde tro hun bragte held med sig, da 2013 har været mit bedste år.
For første gang i mange år, er min økonomi nu så god, at der ikke kun er penge til udgifter, der er også råd til sjov og til luxus.

Og sikke en lækker gylden brun sommer vi har oplevet i år, vi kunne lade regntøjet og gummirøjserne blive i skabet, og iklæde os shorts og T-shirts.

Om nogle få dage slutter 2013, og vi tager hul på et nyt år
2014.
Jeg har været ude at købe en ny kalender, med Linse Kessler.
Der skal ikke herske nogen tvivl om, at Linse Kessler har fået lavet en flot kalender hun kan være stolt over.
Men der er nu ikke meget kalender pige over den skønne 
Brygger tøs, jeg vil mere kalde det portræt fotos, for hun beholder al tøjet på.
Så hun kan få lov at hænge ude i min entre kan hun, og så får Susan K lov at blive i min stue.

For Susan K er den ægte kalender pige som Niel Sedaka synger om, og som vil få min væg til at se så bar ud, hvis jeg smider hende ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar