søndag den 15. december 2013

AALBORG STORCENTER & ÆBLESKIVER

Hvis der er noget jeg nyder, er det, at vi ind til videre har en grøn eller brun Jul. Dejligt at være fri for sne, for når det hvide lort ligger på vejene kan man ikke komme nogen steder, så må man nøjes med at sidde herhjemme.
At vi så i år har en regnvåd Jul, brun og grøn, gør jo at man kan starte sin bil og køre en tur.

Der var jo ikke for fem potter pis i det fjernsyn igår, kun sport på alle k-anal-er sikke noget lort.
Derfor kørte jeg en tur til Aalborg Storcenter, det tager kun et par timer at køre der op.

Sikke mange der havde fået samme ide, så jeg fik den gode ide at tage på Jensens Bøfhus, inden alle de andre også fik den ide.

På Jensens Bøfhus fik jeg en plads, og bestilte en Combi; Jensens gode ben (Rib) og kylling, og en lille Jule fadøl.
Det smagte alletiders, og så fik jeg et sidste stempel i rabatkuponen, så næstegang jeg tager på Jensens Bøfhus, står menuen på en gratis bøf.

I Aalborg Storcenter fik jeg desserten, is med skum.

Gik en runde blandt alle disse mennesker, og fik købt et par nye sko hos Skoringen. Der stod lige et par til 400 kr.

Så ringede Hanne til mig, og spurgte om jeg havde lyst til at kigge forbi hos dem til æbleskiver ? Hvem kan sige nej til sådan et tilbud.
Ude hos Johnny og Hanne, var også en anden gæst: Lystfisker. Det er dælmen længe siden man har set noget til ham.
Vi hyggede os med æbleskiver, kakao med flødeskum, og hjemmebagte småkager. Sådan lige et par timer, så kunne man komme hjemad igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar