lørdag den 21. december 2013

VELKOMMEN I SWINGERKLUBBEN

Jeg tog telefonen og ringede til Swingerklubben, og forklarede, at jeg fik set Swingerklubben da de holdt åbent hus. Nu har jeg gået og tænkt over tingene og har besluttet, at nu vil jeg prøve en Swingerklub.
Det kunne sagtens lade sig gøre, så det prøvede jeg igår aftes.


Jeg bestilte et værelse på Kryb-I-Ly-Kro, mine forventninger til en landevejskro er, at det nok bare er et sted med en seng man må overnatte i.
Mit syn blev ændret på Kry-I-Ly, det er jo nærmest et luxus hotel.
Jeg vil ofte være gæst på denne kro, for Swingerklubben er lige stedet for mig.


I en Swingerklub er der ingen der er fulde, det gør at der her er en varm og tryg stemning, folk er virkelig søde ved hinanden. Og der er plads til den lille lune bemærkning og et godt grin.
Det føles rart man går ned i garderoben og ligger sit tøj og sine hæmninger og slapper af, og nyder en aften i selskab med nogle mennesker man stille og roligt bliver dus med.

Så 2014 bliver et lystigt år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar