fredag den 18. oktober 2013

ØNSKER GOD WEEKEND.

Da jeg fik fyraften idag, var det hjem og i bad og så omkring banken. Det er lønningsdag, og rart at se penge igen på kontoen.

I dette flotte efterårsvejr ku det ses min bil trængte til et bad, så turen gik ud til Statoil i Holstebro, hvor bilen blev tanket op og vasket.

Næste stop på ruten var hos Guldbageren, hvor jeg købte et friskbagt franskbrød og en kage. Og nu jeg var i Holstebro, måtte jeg også forbi Frellsens Chokoladebutik.

Den gode chokolade gemmer jeg til imorgen aften.

For imorgen går min tur til Fredericia, til bilmesse og stumpemarked i Messecentret, og så på Hejse Kro og spise aftensmad.
Så er det rart at komme hjem til en hyggelig lørdag aften, med Dirch Passer i fjernsynet, og chokolade fra Frellsens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar