tirsdag den 15. oktober 2013

EVENTS 4 SINGLER

Siden 2007 har jeg været medlem og haft profil på 40plus.dk, igennem årene har jeg deltaget i en lang række events. Det har været hyggelige og sjove events, der gav mig mulighed for at møde en masse herlige mennesker.
Nogle blev venner, andre blot bekendte. Nogle er man gledet bort fra, fordi vi ikke ville i samme retning, og andre er stadig nogle af mine bedste venner.
Og så har jeg nogle jeg ligefrem vil kalde min familie, eftersom jeg ikke har nogen særlig kontakt med min egen familie, er min nye familie mennesker jeg værner meget om, og holder meget af.

Der er dog et minus ved 40 plus, og det er når man tager med til fester, så kommer alle dem som har dannet par. Der kan man sidde som single, jo det er hyggeligt og festligt, og man kommer ud at danse, men så får man heller ikke mere for den 25-øre.
Det kan godt nogle gange føles lidt træls, for man er trods alt et menneske med lyster. Men i alle disse år jeg har været medlem på 40 plus, har jeg ikke været i seng med en eneste kvinde.
Så nu har jeg søgt nye græsgange, og medbringer min bue og pil, for nu vil jeg skyde papegøjen.
Jeg vil dog ikke tage sigte før jeg finder den blondine der var værd at vente på, og det skal sgu ikke være hende de andre syntes er det rigtige valg.
Næ; hun skal være den blondine jeg virkelig har lyst til. Så pyt med om hun ikke kan koge et æg eller stave til Ib, når bare hun er god til det jeg savner og længes efter.
Så vil jeg endelig kunne føle, at nu har heldet smilet til mig.

Jeg har oprettet en profil på Events4singler.
www.events4singler.dk

Her kalder jeg mig, Kilo_Karl, og stiller spørgsmålet: Skal jeg være dit badedyr eller festabe ?

På Events4singler kan man deltage i Events for singler, og allerede fredag d.25.oktober deltager jeg i Oktoberfest i Vejle, og har bestilt hotelværelse, samt brunch lørdag morgen.
Det glæder jeg mig til at opleve, og også at komme ud og møde nogle nye mennesker.
Man kan også selv få lov at oprette events, og det vil jeg forsøge.
Et event er dog helt sikkert jeg vil arrangere, i november 2014 falder min fødselsdag langt om længe på en fredag, og det skal fejres.
Jeg orker ikke noget med lange borde og hvide duge, og den sædvanlige buffet med 2 stykker kød og en fandens masse salat.
Jeg vil arrangere en rigtig fredagsfest, med fadøl, hotdogs, og tøser der gider at danse.

40 plus er jeg stadig medlem af, og der udløber mit medlemsskab først til juli 2014. Til den tid tager jeg stilling til hvad jeg vil.
Altså de venner jeg har fået på 40 plus, vil jeg naturligvis stadig holde ved, og deltage i de fester jeg bliver inviteret til.

Men om jeg bliver på selve 40 plus, tager jeg stilling til, for de venner jeg har fra 40 plus vi er jo samlet på Facebook, så man behøver sådan set ikke at blive.
Det er bare mere det, man kommer i tanke om alle de gode oplevelser man har haft takket været 40 plus, at man jo nok alligevel beslutter sig for at blive.
Og det burde jo også kunne lade sig gøre, at have en profil, både på 40 plus og på Events4singler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar