lørdag den 19. oktober 2013

BILMESSE I FREDERICIA

Jeg stod op kl.6 i morges, da jeg skulle på udflugt til Fredericia.
På en dag hvor man ikke har travlt, kan man jo lige så godt gøre en tur ud af det.
Så jeg kørte omkring Silkeborg, for i Silkeborg ligger en
drive in bager: Byens Brød.
www.byensbroed.dk

Jeg er ofte kørt forbi, men i dag valgte jeg, at det var der jeg ville spise morgenmad.
Man kan som hos enhver bager tage sit brød med sig hjem, men det kan også spises i forretningen.
Møblerne hvor man kan sidde, ville ikke være ideel for byens sladretasker som vil bruge en formiddag på kaffeslapperads, for så ville de virkelig få ondt i røven.
Men når man er på gennemrejse er det tilfredsstillende, at man lige kan sætte sig og nyde det velsmagende morgenmad.
Hvilket jeg vil benytte mig af, så ofte jeg har mulighed der for.
Turen gik videre til Horsens, det er en flot tur ad gode veje, derfor kan man nyde turen.
I Horsens drejede jeg ud på motorvejen, og så nåede jeg frem til Messecentret i Fredericia, til bilmesse.

Jeg har oplevet bilmessen i Aars, det er en lille hyggelig messe. Messen i Fredericia er sådan set også hyggelig, men for pokker det er stort.
Det koste 90 kr. i entre, og du får rigtig meget for de penge.
Her er flotte og sjældne biler, nogle kun til pynt andre til salg.
Og så er der let påklædte side-9 piger, der vimser rundt med forskellige reklameting.
Der er også et kæmpe stort kræmmermarked, og jeg fik da brugt nogle penge.

De to flotte biler fik jeg til en samlet pris af 200 kr., og skiltet med Marilyn Monroe fik jeg for 100 kr.

Desværre havde jeg ikke flere penge med at bruge på messen, for der var meget jeg gerne ville have købt. Men i april 2014 er der messe igen, så ved jeg hvor mange penge jeg skal have sparet op.
Nu syntes jeg det var blevet tid at få noget at spise, og jeg havde fået set det jeg ville.
Derfor kørte jeg ud til Hejse Kro, her servere de min livret:
Karbonader.
www.hejse-kro.dk
Jeg fik en fadøl, to lækre karbonader, og til dessert; chokoladekage med is. Samlet pris 174 kr.

Jeg vil på Hejse Kro igen, til april.

Jeg nåede hjem så jeg kunne nå at sætte en tøjvask i gang. Så er jeg fri for det imorgen, hvor jeg så kan sove længe.

De to flotte biler fik jeg placeret på min røde hylde.
Så jeg er nød til at komme ud og få købt et par nye hylder, til de næste biler jeg har planer om at købe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar