søndag den 24. juni 2012

SKT.HANS FEST MED 40PLUS VENNER

Når man kører ad A11 fra Holstebro til Skjern, kommer man forbi en særdeles god grillbar i rundkørslen lige efter Spjald. Men i lørdags var det ikke der jeg skulle spise mine pølser, jeg måtte igennem rundkørslen ud til en Skt.Hans fest sammen med mine 40plus venner i Finderup.


Vi var inviteret til kaffetid med kaffe og kage. Festen skulle holdes udendørs på en overdækket terrasse, det var nu hyggeligt at sidde der og hører regnen tromme på taget og blæsten rykke i træerne, alt imens vi sad lunt og tørt.


Vi var vel over 20 venner fra 40plus samlet til dette Skt.Hans Event, folk kom fra alle egne af Danmark, en enkelt kom helt fra København i sin blå bil.
De fleste af os kunne sove indendørs, en havde dog valgt at sove i telt.
                                                                                                               
Klokken sneg sig over 19 før grillen var klar, alle havde deres eget kød med, ellers var der en stor buffet med kartofler, salater, dressing og flütes.

Og kl.22 skulle Heksen sendes afsted til Bloksbjerg.
Og heksen kom afsted.
Det blev til en alletiders fest, der blev danset natten lang.

Da vi stod op søndag morgen, var det til duften af hjemmebagte boller.

Det var en god weekend i selskab med mine 40plus venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar