søndag den 10. juni 2012

SKODA CITIGO

Igår tog jeg forbi Skoda Forhandleren for at se det nye skud på stammen, en Skoda Citigo.
Bilen er i familie med VW UP.
VW Up er nok lækker, og kan fås med meget luxus hvis man vil betale for det, og man kan vist også få en del luxus til sin Skoda Citigo.
Men hvor er jeg glad for jeg ikke har valgt at købe hverken en UP eller en Citigo.


Skodaen er sådan en bil fafar og farmor kommer kørende i, når de bliver inviteret til søndags hygge med familien.


Sammenlign min bil

Min Peugeot 107, er klart den flotteste, og jeg syntes jeg har fået meget luxus for små penge.
Min bil er den bedste.


Ellers var et en hyggelig lørdag, i selskab med mine 40plus venner. Lørdag formiddag var jeg et smut i Finderup og besøge et par, og lørdag aften var jeg inviteret til middag hos nogle 40plus venner i Struer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar