søndag den 4. august 2024

SÅ BLEV MAN FULD, PÅ EN LØRDAG

 

Der var intet i det fjersyn, der kunne holde mig hjemme i går, og da slet ikke på en Lørdag.


Så jeg pakkede mine 2 ØL-KORT i tegnebogen, det til DET LILLE APOTEK, og for en god ordens skyld, også det til Æ BETTE BAR. 

Og det skulle vise sig, at være en god ide. For da jeg kom op på DET LILLE APOTEK, sad Kaj der. 

Vi fik et par øl, og gik videre, ned til BUBSI.


Her købte jeg 10 ØL-KORT, det er noget nemmere lige at smide et kort på disken, når man vil have en øl, frem for at skal fiske efter 23 kr., i sin pung. 

Efter et par øl, blev vi enige om nu vi var kommet så meget tættere på banegården, kunne vi lige så godt tage toget til Vinderup, og se om der sker noget på Æ BETTE BAR. 

Jo der kom flere gæster ind ad døren, nogle havde været til Hogager Marked , og andre til Fiskedage i Thyborøn. 

Så der var en god stemning, og jeg fik brugt mit 


ØL-KORT.

Og fik lyst til at smage en


GRØN SJUS, og en 


NORDSØOLIE.

Så var tiden inde til, at tage hjem til Struer.

Her sluttede jeg af på


LIMFJORDSKROEN.

Jeg skulle have ringet efter en GUL TAXA. 

Inden Taxaen kom, kunne jeg nå en Godnat Bajer, og en FLYVERSJUS.

Den kommende weekend, bliver vist også Johnny Heftig. Fredag er der stor fest på DET LILLE APOTEK. Og Lørdag er der KYLLING FEST i Vinderup. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar