søndag den 25. august 2024

GODT MAN HAR SINE ØL-KORT

 

Det mærkes på økonomien, at det er ved at være sidst på måneden. Derfor er der ingen grund til, at blive siddende herhjemme. 

Jeg har da heldigvis mine ØL-KORT, og besluttede mig til, jeg ville en tur ud på Æ BETTE BAR i Vinderup.


Inden togturen begyndte jeg min tur i byen, på CENTER PUBBEN.

Om formiddagen er øllene billige, og kunne nå et par øl at opstarte på.


Kl. 12:30 kørte toget, og der kunne jeg sidde og hygge mig med et par PØLSEHORN & 1 COCIO. 

Det blev en hyggelig eftermiddag på CENTER PUBBEN, 

hvor der blev skyllet nogle øl og UNDERBERG, og et par kopper kaffe inden for vesten.

Hen ad aftenen syntes jeg det var på tide, at finde hjem til Struer igen. Jeg var dog ikke helt færdig med, at gå i byen.


 Jeg slog et smut ind på, Struers ældste Værtshus, KOMMANDOBROEN. 

Det blev til flere øl, men sagde til folk, at jeg hellere må komme videre inden LARSEN lukker. For jeg er blevet sulten.


Hos LARSEN, fik jeg en sandwich med Tunsalat. Det er ærligt talt, noget ganske godt mad der bliver serveret hos LARSEN. 


LARSEN har de gode Flødeboller fra CHOKOLADEKURVEN i Thisted, sådan en kunne jeg nyde til dessert.


Min Lørdag aften, sluttede jeg af på BUBSI. 

Her fik jeg et par øl, i mens jeg ventede på en GUL TAXA, så jeg kunne komme hjem. 

De 2 næste Lørdage, kommer til at foregå i Aarhus.

DEN SIDSTE LØRDAG I AUGUST, er det HOS ANDERS. Med overnatning på HOTEL CABINN. 

DEN FØRSTE LØRDAG I SEPTEMBER, foregår festen på KURTS MOR. 

Det bliver 2 festlige weekender, som jeg vil glæde mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar