søndag den 3. marts 2024

Æ BETTE BAR I VINDERUP BLEV FEJRET

 

Det var i går, at det skulle fejres, at Æ BETTE BAR i Vinderup, kan fejre 2 ÅRS FØDSELSDAG. 

Jeg kørte ned til LARSEN , hvor jeg fandt en bette gave.


Og så var det med toget, til Vinderup.

Det blev et par hyggelige timer ved baren, før vi kl.13 kunne sætte os til bords.


Menuen var min livret: BIKSEMAD. 

Der var rigeligt til alle, også at vi kunne gå til fadet 2 gange, så blev man mæt og tilpas.

Og kunne sætte sig ved baren igen, men jeg kunne godt mærke, hvis jeg skulle være med hele eftermiddagen, og aftenen med. Måtte jeg nok hellere, slappe lidt af med de øl.


Først en ISKAFFE, Æ BETTE BAR ISKAFFE er dejlig forfriskende og har en herlig smag af karamel.


Der efter en kølig drink fra HANCOCK. 


Bryggeriet i Skive, har ikke blot øl i hanerne, nu kan de også servere sjusser: VODKA MED ABRIKOS. Og GIN & TONIC.

Selv om jeg foretrækker selv at mixe mine sjusser, så kan disse fra Hancock nu godt gå an. 

Og så var jeg klar til, at drikke øl igen.

Det kom til at passe meget godt med, at nu skulle der være live musik.


Det var BAMSE.

I 2 timer blev vi underholdt, med nogle af Bamses største hits. Det gav lyst til fællessang, og en sving om.

Bamses optræden sluttede af med en hyldest til værtsparret:


IDA & DENGSE. 

Og så kunne der lige blive plads til et ekstra nummer, inden han skulle videre til et andet værtshus, hvor han skulle optræde nok engang. 

BAMSE håber vi, snart vender tilbage til Vinderup. 

Det blev et par timer mere ved baren, inden jeg måtte med toget hjem til Struer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar