mandag den 4. marts 2024

SÆTTER MIN ELSCOOTER TIL SALG

 

Min El Scooter står bare der, med et punkteret dæk på højre baghjul. Derfor sætter jeg den nu, til salg. 


Jeg har også min RØDE KABINE SCOOTER , og det er den jeg vælger at beholde. 

Det er der flere årsager til, de 2 goder er: Når man skal ud at køre, skal man ikke iklæde sig vintertøj eller et regnsæt. Man sætter jeg blot ind i køretøjet, og så er man på farten. 

Og den har punkterfrie dæk, så man oplever aldrig, at den pludselig er punkteret.

Eneste problem er: Batterierne er slidte, så den køre ikke så langt på en opladning. F.eks. kan den ikke køre op til Løvbjerg og hjem igen, på en opladning, og ud til Genbrug med affald, skal jeg da slet ikke forsøge på. 

Min el scooter kan sagtens klare disse lange køreture, da dens batterier intet fejler. Men desværre er dens dæk ikke punkterfri, og man kan slet ikke få punkterfrie dæk, til denne model.


Det er derfor jeg sælger min el scooter, for jeg er træt af den punktere. DEN RØDE skal have nye batterier, de koster 3000 kr. Det sætter jeg salgsprisen efter.


Min KARMA EL SCOOTER har en vaks motor, så den er hurtig op i fart. Og den har sunde batterier, der betyder den køre 55 km. på en opladning.

Horn, lys, stoplys og blinklys virker.

Eneste problem er 


Højre baghjul er punkteret.

Jeg sælger den som den står nu, derfor må du selv have mulighed for, at kunne transportere den hjem til dig.

Derfor er prisen sat til kun:

2000 kr. 

Med i prisen følger naturligvis, en Oplader.


Du kan henvende dig til mig, på Messenger.

Mvh. Lars.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar