mandag den 18. marts 2024

SPRIT BANKO PÅ CENTER PUBBEN I STRUER

 

Det er et par Søndage siden jeg har haft tid til, at tage til Sprit Banko på CENTER PUBBEN i Struer. Men i går havde jeg tid, og det blev en hyggelig Søndag.


Der var 2 ting at fejre denne Søndag, PÅSKEN banker på døren. I den anledning, skulle der drikkes PÅSKEBRYG.

Og den Irske ST.PATRICK'S DAY, var der IRISH COFFEE 

på tilbud : 25 KR.

Om Søndagen inden Sprit Banko begynder, begynder vi med FÆLLESSPISNING. Denne Søndag stod menuen på :


Bamses livret: KYLLING I KARRY. 

Dessert var der også


Æble Kanel Kage, med Creme Fraiche. 


Tiden var nu inde til SPRIT BANKO.

Det er efterhånden sådan, at vi alle mere eller mindre har de samme pladser. Jeg sidder altid sammen med mine 2 Banko veninder, lige ved vinduet. 

Normalt plejer de at have snolder med, men jeg sagde til dem, at nu er det altså min tur til at give snolder.


Det gik noget træg i starten af spillet, ingen gevinster til vores bord. Men så begyndte dem der sad tæt på os at vinde, det betød der så var sidegevinster til os.


Og så skal jeg da ellers love for, at pludselig smilede LYKKENS GUDINDE til mig. Hele 3 gange, vandt jeg på FULD PLADE.


Det udløste 15 ØLKORT. Det er godt nok længe siden, jeg har været så heldig.

På Lørdag, er der kæmpe fest på CENTER PUBBEN. Med 15 øl kort i min tegnebog betyder det, at jeg kommer GRATIS til fest. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar