søndag den 25. februar 2024

VI SAGDE FARVEL TIL GOKKE

 

Jeg tog op på DET LILLE APOTEK i går kl.14, årsagen var vi skulle tage afsked med Gokke. 


Gokke var en af de rare og hyggelige gæster, som ofte var gæst på DET LILLE APOTEK. Men i Tirsdags fik han efter længere tids sygdom fred, og sov stille ind.

Gokke vidste hvilken vej det gik, og have lavet en aftale med Værtsparret og sin familie, at han ikke ville have en kirkelig handling. Han ønskede at Rustvognen skulle holde ude foran DET LILLE APOTEK, så ville han give en øl, så vi kunne tage en sidste afsked med den kære Gokke.


Gokke fik sit sidste ønske opfyldt, og vi stod alle ude på fortovet med en øl i hånden, og fik sagt FARVEL. 

Bagefter var det meningen, jeg skulle med toget til Holstebro.



Personaleforeningen på HK SCAN HØNSEGÅRDEN, havde arrangeret vi skulle til Bowling. 

Jeg havde tilmeldt mig, men på DET LILLE APOTEK var der flere som ville give en omgang øl, og jeg gav også en runde. 


Og så skulle vi da også lige smage, Det farlige Færgevand, FUR MALT , og dem fik man 2 af. Så jeg kunne godt begynde at mærke, at det nok ikke var en god ide, at tage toget til Holstebro for at spille Bowling, desuden var det ret sjovt, at være på DET LILLE APOTEK.

Der var heller ingen fra min afdeling, der havde tilmeldt sig Bowling. Det var folk fra nogle af de andre afdelinger, nogle man alligevel aldrig taler med og ikke kender.

PYT ! Jeg havde betalt, så de mangler ikke min indbetaling. I April arrangere HØNSEGÅRDEN en bustur til Tyskland, den tur tager jeg i stedet med på.

Jeg blev på værtshuset, men kunne godt mærke jeg snart måtte have noget aftensmad.


Jeg sluttede min Lørdag af, hos Æ BE' GRILL , med en Hamburger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar