lørdag den 6. januar 2024

NYTÅRSKUR PÅ DET LILLE APOTEK

 

På årets første Lørdag, inviterede DET LILLE APOTEK i Struer, sine stamgæster på NYTÅRSKUR. 

Efter som det var GRATIS tænkte jeg, at så måtte jeg hellere tage der op i god tid.

Jeg lod begge mine El-scootere blive hjemme,



ringede i stedet efter en TAXA. 

Jeg var på DET LILLE APOTEK kl.10. Så kunne jeg sidde i baren og nyde, en stille pilsner og en UNDERBERG. 

Mine 2 BANKO-TØSER , ja det kalder de sig. Fordi når vi om Søndagen mødes til SPRIT BANKO CENTER PUBBEN, så sidder vi ved vores stambord. De spurgte om ikke også vi skulle sidde sammen til NYTÅRSKUREN ? Jo da, og vi fik selskab af Thi-hi og Ove. Det blev en hyggelig eftermiddag ved vores bord, hvor vi skiftedes til at købe en håndfuld øl til bordet, 


nu hvor øllene var så billige. 

Vi var heldige med at få et bord, for da maden kom på bordet kl.12, var alle borde fyldt med festglade mennesker.

Det var noget virkelig lækker mad vi fik at spise, og som værtsparret selv have kogt sammen.


Pasta med kødsovs,


Kylling i Karry, og


til slut, godt med guf. 

Kl.16 skulle der være live musik, 


det var MD-DUO. 

2 festlige knægte som virkelig kan hitte ud af at underholde, det blev et par festlige timer med fællessang og bægerklang.


Da klokken blev 18, sagde jeg til mine BANKO-TØSER, at det ville være mest fornuftig af mig, at få ringet efter en TAXA og komme hjem. For jeg kunne godt begynde at mærke, at jeg da vist havde fået så rigeligt med øl.

Men jeg mødes sikkert med BANKO-TØSERNE i dag Søndag, på CENTER PUBBEN, hvor der godt nok ikke er SPRIT BANKO. Men der er FÆLLESSPISNING, hvor menuen er Koteletter og Citronmåne til dessert. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar