fredag den 26. januar 2024

WC FEELINGS

 

Da det gik op for mig, at fugerne mellem fliserne i mit baderum, trængte til en renovering. Kontaktede jeg Murerfirmaet BØRGE LIND, de kom og kiggede på sagen og kom med deres pris: 34.000 kr.

Det syntes jeg godt nok var noget peberet, og skrev på FACEBOOK, om nogle kunne hjælpe mig, til en mere fornuftig pris ?

Der var flere der meldte sig, men da det kom til stykket, hørte jeg ikke mere til dem.

Det her kan jo ikke blive ved med at gå, så jeg kontaktede min Bank og forklarede situationen, om jeg kan låne 34.000 kr. ?

Lånet blev godkendt, og jeg kontaktede atter BØRGE LIND. I mens de ordner mit badeværelse, skal jeg have en Toiletvogn holdene udenfor, jeg nåede lige netop op til JYSK mens


de havde Morgenkåber på tilbud til 100 kr.

Fredag d.19.Januar kom muren efter nøglen til min dør, og da jeg kom hjem fra arbejde i Mandags,



 holdt der en Toiletvogn udenfor, og inde på mit badeværelse, var muren i gang med at rive fliserne ned.

Så jeg måtte hoppe i min morgenkåbe, og ud i Toiletvognen, for at komme i bad.


Det fungere nu vældig godt, at gå i bad i toiletvognen.

Og sådan så væggen ud, under fliserne.


Da jeg kom hjem fra arbejde i Tirsdags, var muren nået så langt:


Og da jeg kom hjem i Torsdags, kunne man se en ende på det.


De er dog endnu ikke helt færdig, der mangler lige det sidste. Det bliver lavet på Mandag, og fra på Tirsdag, kan jeg igen gå i bad på mit nyrenoveret badeværelse.


Det er gået hurtigt, de lovede også, at det kun tog en uge.


Her bagefter kan jeg godt se, det var det rigtige at gøre, at få BØRGE LIND til, at renovere mit badeværelse professionelt. 

Det er muligt dem jeg kender kunne have gjort det billigere, men hvad nu hvis lortet går i stykker om 3 mdr. eller ½ år, ville de så dukke op igen, hvis jeg ringer efter dem ? Og så skulle man igennem det engang til, og betale flere penge. Det har man så ofte lært, det billige køb kan ofte blive for dyrt.

Murene fra BØRGE LIND har leveret et flot stykke arbejde, og det var hurtigt overstået. Og der er 2 års garanti. 

Banken har lånt mig 34.000 kr. , så jeg kommer til at sidde i et lån på 1000 kr. pr. måned. Og fordi der løber renter på sådan et lån, er det først betalt om 5 år.

Det passer med, at om 5 år kan jeg gå på Efterløn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar