lørdag den 18. november 2023

LETMATROSER PÅ DET LILLE APOTEK

 

Som I nok kan se, var jeg Lørdag formiddag hos Frisøren i Vestergade.

Da jeg var hjemme igen, og efter et bad og spist frokost, ville jeg en tur på værtshus. Skulle jeg tage toget til udenbys værtshuse ? Næ; pengene er lidt små for tiden, og jeg har sgu så mange ØL-KORT liggende.


Alene til CENTER PUBBEN har jeg 26  Øl-kort, alle vundet til SPRIT BANKO. Og så har jeg nogle rester fra de øvrige værtshuse, jeg besluttede at tage det hele i tegnebogen, blive i Struer, og så få mig en GRATIS tur på værtshus.


Først på DET LILLE APOTEK. Der havde jeg 4 klip tilbage, på mit Øl-kort.

Der kom sørme mange Letmatroser ind ad døren, mennesker man kender og som skaber en god stemning. Så er det Fandeme svært at afmønstre skuden, når nu man har det skægt.

Men da de 4 klip var brugt, ville jeg ikke til at købe et nyt Øl-kort. Desuden var jeg ved at være sulten, så jeg sluttede min eftermiddag på DET LILLE APOTEK af med, et glas


GLØGG , lige hvad man trænger til i denne kulde, varm Gløgg med rosiner i, og så lige en skvat OP ANDERSEN snaps i.

Så kørte jeg hen til LARSEN.


Her har de stadigvæk, det gode tilbud på 2 Tarteletter. Bagefter trængte jeg til,


en dessert.

Turen gik nu til BUBSI.


Her fik jeg ikke brug for mine Øl-kort, jeg var der nemlig lige til tiden: Billige øl mellem kl.16 og 18.

Da det var forbi, gik turen nu til CENTER PUBBEN.


Jeg fik ikke brugt alle 26 øl-kort, kun 1 kort. Så det blev et kort besøg, for jeg ku' se jeg kunne nå hjem og se VILD MED DANS.

Det var omkring COOP 365 efter franskbrød, og så hjem og få kaffen sat over.

Og så hyggede jeg mig til: VILD MED DANS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar