søndag den 26. november 2023

DER VAR PENGE TIL DADDY

 

I 1 år har jeg været medlem af, SPAREFORENINGEN DET LILLE APOTEK. Og i går var der Generalforsamling , og udbetaling af de penge man igennem et helt år, har sparet op.


Kl. 9:30 var der først morgenmad, og da det var spist og vi havde forsynet os med øl, gik Generalforsamlingen i gang.

Jeg havde en mulighed for at komme med i Bestyrelsen, eller Festudvalget. Men på grund af mine arbejdstider på HKScan i Vinderup, valgte jeg blot at forblive et almindeligt medlem af Spareforeningen. 

Så kom vi til udbetaling af de penge vi har sparet op. I det år der er gået, har jeg hver uge været på DET LILLE APOTEK og putte penge i SPARE-BØSSEN. Hvilket betyder, jeg har ikke fået nogle bøder, til gengæld fik jeg et særdeles flot beløb udbetalt. Jeg vil ikke oplyse beløbets størrelse, men jeg kan forsikre, at nu får jeg råd til at tage til EROTIK MESSEN i Valby Hallen til April. 






Jeg var så glad for vi i går have tørvejr, for min røde Kabine Scooter kan ikke klare de mange lange køreture.

Men det kan KRONE 1 heldigvis. 



For jeg syntes det var vigtigt at få pengene bragt hjem i sikkerhed, inden jeg tog ud for at feste.


Og så var jeg på CAFE KC og få noget at spise, inden jeg kørte hjem.

Efter pengene var bragt hjem, tog jeg atter på DET LILLE APOTEK.


Der var en hyggelig stemning, så eftermiddagen blev festlig.

Kl.16  tog jeg ned til BUBSI.


Her var der også pænt med mennesker, og 2 timer med billige øl, mellem kl.16 og 18.


Og så hen på CENTER-PUBBEN. Her havde der også været pengeudbetaling og Generalforsamling, så der var mange samlet.

Jeg havde ellers taget mine øl-kort med, men dem fik jeg ikke bruge for. For hele aftenen, kostede øl kun 10 kr.


Så kunne jeg lige så godt, drikke JULE TUBORG. 

Der var flere af dem jeg mødes med om Søndagen på CENTER-PUBBEN , til Fællesspisning og Sprit Banko. Men netop fordi de i går havde pengeudbetaling, er der i dag Ingen mad og sprit-banko.

Og på Lørdag holder de Julefrokost, så næste Søndag, er der muligvis Sprit-Banko, men ingen mad.

Jeg sluttede aftenen af med, en Rom & Cola.


Og så var det hjem og sove. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar