søndag den 10. september 2023

SOMMERFEST PÅ CENTER PUBBEN.

 

Jeg skulle først være på CENTER PUBBEN i Struer, kl.17:30. Men jeg tog der ned kl.15, der arbejdede 3 mennesker i vildskab bag baren. For CENTER PUBBEN, fik besøg af en busfuld glade værtshusgæster fra Herning, som var på en Pubcrawl. 

Det var nogle virkelige festlige mennesker, og behagelige at falde i snak med. Vi var enige om hvor vigtigt det er at bevare DE BRUNE VÆRTSHUSE, her er der plads til alle typer ung som gammel, og man får et fællesskab og venskab. 

Og de her Pubcrawls er en alletiders ide, hvor man kommer rundt i landet og besøger andre BRUNE VÆRTSHUSE, og møder nye mennesker. 

Så nu må det være CENTER PUBBENS tur, til at få arrangeret en Pubcrawl, hvor vi får besøgt værtshuset i Herning.

De her mennesker var årsag til den pludselige travlhed bag baren, hvor de pludselig skulle være 4 mennesker til at betjene disse værtshusgæster. For de bestilte øl til dem selv, men gav også en omgang øl til os andre.


Og så skulle vi smage, en shot der er populær på deres værtshus. Det er TEQUILA med KAHLUA, den kunne sikkert også blive populær i Struer, for det er en shot der rykker i banditten. 

Da de tog af sted igen, faldt der ro over værtshuset. De kunne få ryddet op og vasket gulv, og gjort klar til næste fest.

SOMMERFESTEN. 

Mine 2 gode venner fra Vinderup Brian og Lene, mødte og så op. Det er hyggeligt at se dem igen, vi skiftedes til at give nogle indbyrdes omgang øl.


Det må absolut være årets sidste Sommerfest, for nu er vi på vej ind i Efteråret, og om kun et par mdr., skal vi til Julefrokost. 

Sært der ikke var flere tilmeldte, for meningen var vi skulle have haft Helstegt Pattegris. Men da der ikke var nok tilmeldte til, det kunne betale sig at købe en hel gris. Havde han kun købt de bedste udskæringer, og hold nu op hvor smagte det godt.

Lækker mør og saftig kød, dejlig krydret og frisk salat.


Men vi spiste ikke nok, så der er rester der så bliver serveret i dag SØNDAG. Men det når jeg desværre ikke ned til, for nu er min Sommerferie forbi, derfor har jeg nogle ting jeg skal have bragt orden på.


Nå men ! Da vi var færdig med at spise, gav jeg en omgang KINDERÆG. 10 short til 100 kr.


Der skulle være live musik, det var BOB fra Skotland. Han sang ikke kun for os inde på værtshuset, han gik hen til vinduet, og sang for dem der sad udendørs.


Bob er en festlig fyr, og han kan alle de gode Irske folkesange, og et par Skotske, og lidt Country.


Jeg fik lyst til at smage, en farverig drink.

Efterhånden nærmere klokken sig 23, så jeg syntes det var på tide at komme hjem i seng.




Men det var en festlig aften, vi fik på CENTER PUBBEN.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar