fredag den 29. september 2023

ÅLEGILDE PÅ DET LILLE APOTEK

 

Godt vi fik tidlig fyraften på jobbet i går Fredag, for jeg skulle nemlig hjem og gøre mig klar til, Ålegilde på DET LILLE APOTEK i Struer.


Det var også Fredag aften, at KANDIS bød på dansebal i Struer Energipark. Og det var min mening, det var det jeg ville opleve. Men når Det lille Apotek byder på stegte ål, så må Kandis vente til en anden gang.

Derfor syntes jeg godt jeg i dagens anledning, godt kunne tage min Kandis T-shirt på. 

Kl.15 var jeg på DET LILLE APOTEK, så var der 2 timer inden der skulle spises ål, og i det tidsrum var der billige øl til 12 kr.

Så var der en som spurgte om vi skulle en tur til Fur ? Hvor er det i grunden længe siden, man har smagt det farlige Færgevand, jo hvorfor ikke gå ombord i et lille glas ?


En FUR MALT er ikke det værste man har, og senere var der en mere som ville en tur til Fur, så måtte man lette anker en gang til.


Ålene var ½ time for sinket, det er ikke noget man tager så tungt når nu man let kan vente.

Hvor var det nogle gode ål, og der var rigeligt til, vi alle blev mætte.

Kl.20 kom der livemusik, og det var sådan set meget godt. Jeg blev hængende en snes minutter længere, og så var det på tide at komme hjem igen. For Lørdag ( I DAG )  Skal jeg til Ålegilde igen, af sted kl.15 til Hvidbjerg. 

Der er meget jeg skal nå at have ordnet inden togafgang, derfor besluttede jeg at tage tidligt hjem i går. Men hva' , næste Lørdag skal jeg igen på DET LILLE APOTEK til LYSERØD LØRDAG et STØT BRYSTERNE KAMPAGNE, og det bliver lige fra kl.10 til kl.22, hvis man da ikke bliver pattestiv inden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar