fredag den 15. september 2023

EN ROLIG WEEKEND

 

På Mandag skal jeg til Læge, til det halv årlige tjek. Derfor skal denne weekend, blot være en rolig weekend. Ingen fest og heller ingen kager, for på Mandag hos Lægen bliver jeg både målt og vejet, og der bliver taget blodprøver. Så tallene skulle jo gerne, se pæne ud.


Men jeg var i dag nød til at tage på DET LILLE APOTEK, der skal puttes penge i SPARE BØSSEN. Der var et klip tilbage på mit Øl-kort, så jeg kunne få en øl.

Det bliver først på Søndag igen, jeg skal på værtshus. Der skal jeg som jeg plejer om Søndagen til, FÆLLESSPISNING CENTER PUBBEN.


Når nu det skal være en rolig weekend, må det gerne føles hyggelig.


Hvor var det heldigt, at GULDKYLLINGEN i dag holdt ovre hos 365.


Så kunne jeg for en sjælden gang skyld, købe ½ Grillkylling med hjem til aftensmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar