torsdag den 7. september 2023

ET KORT VISIT I HOLSTEBRO

 

Vi befinder os nu i UGE 36, og der med er det min sidste Ferieuge.

Sikke et fantastisk vejr, Sommer i September, det er vist ikke set før.

I dag fik jeg den ide jeg ville en tur til Holstebro, det er længe siden jeg har været der ude.

Jeg kunne lige nå en hurtig øl på Center Pubben, inden jeg skulle med toget.

Slentre roligt ned gennem gågaden, alt ser jo ud som det plejer. Dog er der åbnet en lille cafe over for Fox and Hound, med lækre kager og kaffe, der var jeg ikke inde. 

Jeg gik om til MARCELLOS , på menukortet kunne jeg se, man kan få en Frokostbøf. 


Jeg fik et bord ude i Gågaden lige i solen, derfor bestilte jeg blot et glas DANSK VAND. Det er nu dejlig forfriskende, når man sidder der og steger.


Bøffen blev serveret, Jensens Bøfhus er Marcellos genbo, så man forventer de kan hamle op med bøfhuset. Og det kan de, bøffen var mør og saftig og stegt perfekt.


Bag efter et besøg på FOX AND HOUND. Godt nok længe siden, jeg har besøgt denne Pub.

Mens jeg sad der tænkte jeg, hvad skal der nu ske ? Jeg syntes det var lidt for tidligt endnu, at tage hjem. Et kig i REJSEPLANEN. Jeg kunne nå med BUS NR. 72 til Vinderup, jamen hvorfor ikke ?


Det blev et par hyggelige timer på Æ BETTE BAR. Jeg havde ikke lyst til at drikke mig fuld i dag, for både Fredag og Lørdag, bliver 2 lange festdage.

I morgen skal jeg være på DET LILLE APOTEK kl.9. Og kl.19 er der livemusik på Havnen.

Lørdag skal jeg til Sommerfest på CENTER PUBBEN, så jeg syntes det var mest fornuftigt, at tage med toget kl.17:42 i aften, hjem til Struer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar