fredag den 8. september 2023

MUSIK PÅ STRUER HAVN

 

I sidste uge inden jeg tog af sted til Aarhus, skrev en veninde til mig på Messenger; Hvad skal du næste Fredag ? Der holder jeg stadig ferie, hvorfor da ?

Jo, der har hun fødselsdag, så der vil hun give øl på Det lille Apotek, kl.10 om formiddagen. Den var jeg med på.

I går Fredag kørte jeg omkring OK TANKEN, for at købe en Fødselsdagsgave til hende.


Og så op på DET LILLE APOTEK.

Hun er vild med de Romkugler oppe fra OK TANKEN, så hun blev glad for gaven. 

Det blev en hyggelig formiddag på DET LILLE APOTEK , over middag skulle hun videre. Ud og handle ind til, at hendes familie kom til aftensmad. 

Jeg skulle også hjem og gøre mig klar, til MUSIK PÅ HAVNEN om aftenen.

Efter kl.19 kan man ikke få noget særligt at spise på Havnen, så jeg kunne lige så godt spise hjemme fra.



Men der var stadig noget tid til kl.19, så jeg tænkte, at jeg kunne da tage på BUBSI kl.16 til 2 timer med billige øl.


Kl.19 gik jeg om på Havnen, hvor det var Marius som skulle optræde.


Marius blev placeret i en ombygget pølsevogn, der kunne han sidde og synge for os. Det var da så vældig stemningsfuldt, og på denne Sommeraften ganske underholdene. 

Men man skulle jo på WC , det er det tilbage vendende problem når der arrangeres musik på havnen, bliver der ikke opstillet Toiletvogne. 

Der er toiletforhold på Havnen, men det ligger tættere på Bremdal end Struer.


Her er toilettet, og 


så langt fra festpladsen ligger toilettet. Måske arrangørende skulle uddele voksenbleer til publikum, for det er lige før man ikke når der ud før det går galt.


Efter toiletbesøget, kunne jeg sætte mig med en kop kaffe og en kage, og lytte til Marius. 

Da jeg skulle slå en streg igen, gad jeg ikke på den lange gåtur engang til. I stedet gik jeg tilbage til BUBSI.


Der kunne man slå en streg, og få en God nat øl.

Og så var det hjem og i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar