lørdag den 1. januar 2022

2022 BLIVER RYGERKUPEENS ÅR

 

Vær Velkommen Herrens År, og Velkommen her hid. Vi befinder os nu i 2022, og sidder her på årets første dag. Hvor jeg kan berette om, at 2022 bliver Rygerkupeens år. Der er nu kun 10 historier til, at jeg runder historie nummer:

                                  1000 

Det bliver sikkert til Februar jeg runder nr. 1000, og til Marts kommer der endnu en fejring. Det var helt nødagtig d.3. Marts 2012 jeg påbegyndte Rygerkupeen, så Torsdag d.3. Marts har Rygerkupeen 10 ÅRS JUBILÆUM.

Så jeg håber på, vi får en fugtig og lummer Vinter uden sne, frost og isslag. For der er sgu ikke meget ved at bevæge sig ud, når alt er frosset til. Men som vejret er lige netop i dag, lummer og fugtig, det er det Vintervejr jeg sætter pris på, så har man et større overskud til at tage ud.

For jeg syntes at historie nummer 1000 og 10 års jubilæet, er to runde begivenheder, der bør fejres med maner. 


Jer som har læst om min Juleaften 2021, ved jeg købte et Juletog hos Harald Skrald. Det tog kørte sgu ikke på skinner, smides væk skal det dog ikke, for nu har jeg da endelig fundet et LOGO til Rygerkupeen.


Så kan I glæde jer til sommer, hvor der bliver endnu et jubilæum at fejre.


Der er det 30 år siden, at jeg mødte Fotomodellen Pia Nissen. Det var Sommeren 92, hvor jeg vil fortælle om min sommer i 1992. 

Og så når vi frem til November, hvor jeg Mandag d. 21. November, fejre min 60 års fødselsdag.

Rygerkupeen har langt fra nået endestationen, der er kul nok til at sætte fuld damp på kedlen til mange gode historier.

                                       GLÆD JER. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar