søndag den 16. januar 2022

UHA ! 4 KLIP I KORTET

 

Da Go' Morgen Danmark var forbi i går, var der sgu ikke meget der var værd at se i TV, på sådan en Lørdag.


Jeg havde 4 klip tilbage på mit Øl-kort, op til Det lille Apotek.

Så kunne jeg da, fordrive eftermiddagen der oppe.

Det var en hyggelig eftermiddag, på Det lille Apotek. Da de 4 øl var drukket, besluttede jeg mig for, at tage på Bubsi.


Der kunne jeg hører, jeg burde have været der Fredag eftermiddag. Der var der fuld hus og live musik med, Per Hat. Jeg havde godt nok tænkt over det, men da det blev Fredag efter fyraften. Kunne jeg mærke, jeg ikke orkede at tage på Værtshus.

Det blev bare en tur op til Oddesund Kiosk og Bistro, hvor Dagens Ret var Lasagne. Og så hjem og se X-FACTOR.


På denne Lørdag eftermiddag, var der knapt så mange gæster til stede, men jeg fik købt 10 Øl-kort.

Og kl.16 var der ikke brug for dem, det var tid til 10 kroners øl i 2 timer. Så blev stemningen mere munter, og efter kl. 18, der atter brug for mine Øl-kort.

Efterhånden kunne jeg mærke, det nok var på tide at se dyner. Jeg fik ringet til HOT TAXA, så kunne jeg komme hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar