fredag den 21. januar 2022

SE MIT NYE LG TV

 

I sidste uge tog jeg over til BREMDAL RADIO & TV, for at se på deres Januar udsalg. Det endte med jeg fik købt mig, et helt nyt fjernsyn.

Et LG på hele 55 tommer, med i købet fik jeg også ny TV-udbyder. Allente ( Canal Digital), hvor man ikke længere behøver en grim parabol hængende udendørs, men nu kan nøjes med en TV-box, samt deres Internet.


Bremdal Radio & TV, har netop været her. Det tog ikke lang tid, at opstille og indstille mit nye fjernsyn, heldigvis var det dem der gjorde det, for jeg tror sgu ikke selv jeg kunne have ordnet det.

Foreløbigt kører mit nye TV via min 3 router, da jeg først senere modtager routeren fra Allente.

Men det kører, og jeg har fået the big TV pakke, så nu har jeg langt om længe igen Discovery, samt : 4- 5- 6. Heldigvis har jeg også stadig 3 MAX.


Det betyder jeg stadig kan se: Jay Leno's Garage, og Ice Road Truckers.


Men med Allente TV i huset, betyder det jeg skal tage afsked med en anden.


Jeg har YOU SEE som min TV-udbyder og telefoni, og så har jeg 3 som telefoni og Internet.


You See får sparket, det betyder det tlf.nr. jeg har der bliver slukket. I skal nok får nærmere besked, når det bliver aktuelt.

Og så beholder jeg 3 som telefoni, og der beholder jeg så det tlf.nr.

Om jeg så også beholder dem til Internet, vil jeg lige have klarhed over. Det kommer an på, om Allente kan klare både mit forbrug af TV og Internet  på samme tid, eller om det er bedst at Allente kun bruges til mit TV, og 3 så stadig er til min computer.


Og så står jeg med mit gamle fjernsyn, der ikke er helt så gammelt endda. Det er et Grundig på 48 tommer, jeg regner med snart at sætte til salg på Facebook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar