søndag den 31. maj 2020

UD OG FEJRE FRIHEDEN

Oven på en lang og kølig vinter, vågner man op til en Lørdag, fuld af solskin og dejlig varme.
Det kunne ikke passe bedre når nu, man skulle til frisøren. 

I 3 mdr. hvor man grundet Covid-19 ikke kunne komme til frisøren, lignede man efterhånden en huleboer. 

Jeg sagde til frisøren, tag nu rigeligt !

Her ser I resultatet, der er en smule hår tilbage, 2 mm er længden, så nu behøver jeg først komme til frisøren igen til September. 

Så var det ellers hjem og komme i bad og blive barberet, og få mit nye tøj på. Hvor føles det rart at man igen kan tage sit pæne tøj på, ikke blot for at tage ud og handle ind, men fordi man ville ud og fejre friheden. 

Jeg fik bestilt bord på Den Glade Pingvin, at sidde udendørs i det gode vejr og nyde en bøf med løg og spejlæg, og en dejlig kold fadøl, så føler man sig så godt tilpas. 

Bagefter med toget til Vinderup, først på Den Gyldne Dame, lige få et par øl der, og så på Irish Pub.

På Irish Pub var der god stemning, der bød på fest på en eftermiddag. 
Der var et par fejringer der skulle indhentes.

Først skulle Påsken fejres, der efter 1.Maj


Desværre var der ikke flere snebajere, ellers havde man nok også fået fejret Julen, nu man var i gang. 

Men så kunne man feste videre med almindelig Tuborg.

Sidst på eftermiddagen tog jeg toget tilbage til Struer, men syntes det var for tideligt at tage hjem.

Så jeg tog op på Det lille Apotek.

Så kunne jeg få brugt mine øl-kort. 

Der var sgu mange festlige mennesker samlet på Det lille Apotek, så der blev jeg et par timer.

Da jeg kom hjem, var det meningen jeg ville se filmen på TV-2. Men jeg kunne mærke, det nok var bedre at gå til ro. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar