lørdag den 16. maj 2020

MIN NYE ROUTER FRA 3

Jeg har gennem mange år haft "3" som min Internetudbyder, hvilket jeg altid har været tilfreds med. Det er yderst sjældent der sker nedbrud, eller at de pludselig slukker. 

Men på det sidste har der været noget bøvl med min lille Router,
så kunne jeg pludselig ikke komme på Nettet, og det fuckede op noglegange.
Jeg ringede til "3", hvor jeg fik meget fin kundeservice, og fortalte om de problemer der pludselig er opstået. 
Hos "3" fik jeg forklaringen, at den lille Router har jeg haft gennem mange år, og nok ikke længere kan følge med til mit Internet forbrug. 

Jeg har min blog Rygerkupeen der nu er oppe på 800 sider, med tekst og mange billeder. Så har jeg over 1200 på min Venneliste på Facebook. Og på Twitter følger jeg over 1200 personer + der er ca. 500 der følger mig. 

På Twitter har jeg Verdens smukkeste piger og de frækkeste, som alle er inden for Sexbranchen, mange af pigerne har jeg fulgt nogle år nu, og har faktisk opnået at få et særdeles godt venskab med disse piger.
Hver dag er jeg inde på Twitter, og følge pigerne, like og nogle gange Retwitte deres opslag, billeder og videoer, og flere gange i løbet af ugen er vi i dialog med hinanden.
De er frie, stærke og selvstændige piger, som tør stå ved hvem de er og hvorledes de tjener deres penge. 
De er årsagen til jeg ikke har en kæreste, og bestemt heller ikke ønsker at få en. Fordi man kan ikke både have et nært venskab, med Verdens smukkeste piger inden for Sexbranchen og have en kæreste. En kæreste ville forlange man smider disse tøjter ud af i livet og bliver mere seriøs. Så ved jeg sgu godt hvem jeg planter 5 røde tæer i røven på, og smider ud af vagten, det bliver kæresten.
Herre gud da ! Der er fisk nok i spanden, så hun skal sgu nok kunne finde en anden som gerne vil have hende.
Men smider jeg mine piger fra Twitter ud af mit liv, kan det blive svært at opbygge sådan nogle venskaber igen. 
Desuden sørger mine piger på Twitter for, at jeg hver dag kan stille mig op på en bakketop og råbe ud til hele Verden, at jeg har Verdens sjoveste Singleliv, for det har man altså når man har en hverdag med disse frække piger. 

De piger fylder så ikke kun hele mit liv, de fylder også ret meget på mit Internet forbrug, med alle deres billeder og små uartige film, og derfor kan min gamle Router ikke følge med.

"3" gav mig et tilbud på en ny Router, hvor jeg får 1000 GB til kun 300 kr. pr. måned. 
I går Fredag var Kaj Otto her, og hjælpe mig med at få den i gang.
Jeg skal Fandeme love for der er stor og mærkbar forskel, der er ikke længere en ventetid på at komme på Nettet. Min nye Router går direkte på, så nu er der rigeligt med space og power til jeg kan følge alle de venner og veninder jeg har, både på Facebook og på Twitter, og der er plads nok til endnu flere historier her i 
                                      RYGERKUPEEN.




1 kommentar:

  1. God eftermiddag hvordan har du det? Jeg er brasiliansk og leder efter nye følgere til min blog, og nye venner er også velkomne.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    SvarSlet