søndag den 4. februar 2018

MOTORSHOW I MCH.

Det blev en rigtig hygge lørdag i går, med en udflugt til MCH. 

I Messecenter Herning, er der i denne weekend Motorshow. Jeg orkede ikke at køre i bil, tog i stedet toget til Herning, og så bus nr. 4 A ud til Messecentret. Hvor er det da nemt, det bliver samme fremgangsmåde, når jeg d.24.Februar igen tager til MCH for at opleve Feriemessen "Ferie for Alle".

Det var funny at gå en runde og kigge, Motorshowet bød ikke kun på biler, der var også skibe, motorcykler, militærkøretøjer og endda en helikopter.
Så var der indendørs go-cart ræs, udendørs var der også ræs, hvor drengerøve kunne få lov at ræse ned ad en lukket bane. 

Der var også en udstilling med scootere, og el-scootere. 
Her fandt jeg ud af jeg var for hurtig ude med købet af min den lille blå Fønix.
For se lige denne TMP, som Honda står bag. Den er kun 10.000 kr. dyrere end min, er udstyret med luksus, som bakkamera, el-drevet sideruder, varme, radio, et lækkert design, og køre hele 90 km. på en opladning. 

Det bliver værre endnu, jeg gav 29.900 for min Fønix, men det er kun en vinterpris altså et tilbud, normal prisen er 35.000 kr., for kun 4000 mere kan man altså få luksus fra Honda.
Forhandleren forventer også at denne TMP bliver sommerens helt store salgs hit, og det er jeg slet ikke i tvivl om.
Jeg kan se hvor det bære hen for Fønix, at så er der sgu ikke nogen der gider at købe sådan en, når man kan få den lille lækre til næsten samme pris. Hvilket kan betyde at Fønix forhandleren går ned med flaget og må dreje nøglen, og så kan jeg ikke få reservedele til min, og jeg kan heller ikke sælge den som brugt. 
Så nu overvejer jeg at gøre det aktuelt at sælge min gule Peugeot, jeg venter dog til April når jeg har fået skiftet om til sommerdæk, har fået den synet og nypoleret. 
Og så dropper jeg planen om at få en Ape scooter. 

Der bliver 2 forhandlere her i området af TMP, Olympia i Holstebro ( ham inde i gågaden), og en forhandler i Lemvig.

Meningen er, at så vil jeg have både en TMP og Fønix. 

Efterhånden gik jeg og blev sulten, men der var ikke noget i MCH der kunne friste, så da jeg havde fået set det jeg ville tog jeg hjem til Struer igen.
Hjemme i Struer, tog jeg på Route 66, og fik XL Bbq ben, de er altså gode.

Og bagefter smuttede jeg på Skipperkroen, der var en god stemning så kunne man lige så godt blive lidt længere. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar