lørdag den 26. november 2016

NICOLE BRØGGLERs JULEKALENDER.

Nicole Brøggler fandt jeg på Facebook dengang hun pludselig blev berømt, det var vist nok noget med en 7 hestes brandert. Det er vel 4 år siden hvis ikke nærmere de 5,
i hvert fald har vi igennem årene haft et hyggeligt Facebook venskab.

Fornylig skrev Nicole Brøggler på Facebook, at i år udgiver hun en fræk Julekalender. Jeg skrev til hende, at den er jeg interesseret i at købe, og fik sendt pengene afsted.
I går da jeg kom hjem fra arbejde, lå der i min brevkasse et brev fra Frk. Brøggler.
Jeg vil i hele December nyde synet af Nicole's smukke numse, og hver dag glæde mig til at få afsløret hvad de 24 låger mon skjuler.
Jeg kan her til slut oplyse jer om, at til næste år fylder jeg 55 år.

Det har jeg tænkt mig at fejre med en fed fest for mine venner, og der overvejer jeg at få Nicole Brøggler til at komme og optræde som fræk Nissepige. Hun er med på ideen, I skal nok hører nærmere når jeg har alt på plads.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar