lørdag den 1. oktober 2016

MANDEAFTEN I FOLKETSHUS

Pludselig vandt Mogens en Statsmands begravelse, og man tænkte, hvad Søren skal der nu blive af Rislund ?

Skal han mon bare tøffe rundt på Pladderballe Brandstation og pudse brandbiler ?
Men nej sådan skulle det ikke ende, for i Pladderballe har man også et bryggeri. Og de bad Søren Rislund om at tanke Totalpetrolium på bilen, og tager ud og arrangere Mandeaftner, så de kan få solgt deres øl.

Derfor kunne vi i går aftes i Folketshus i Struer, opleve en Mandeaften.

Først skulle vi have noget at spise, en lækker buffet og chokolade guf til dessert.

Der næst var der ølsmagning, hvor en festlig fyr fortalte om øllet de brygger i Pladderballe.

Så nåede vi frem til aftnens højdepunkt, Søren Rislund gik på scenen.
Spændte var vi på om han nu også kan klare ærterne uden Jan Monrad ?
Det kan jeg lige skrive jer bag ørene at han kan, med en skøn provokerende sort humor lå vi alle flade af grin.


Jeg var til Mandeaften sidst det fandt sted, og der var jeg afsted alene.
Men i år foreslog jeg Kim, Ole og Rene, at de burde tage med.
Det ville de gerne, og så fik vi følgeskab af et par gutter som Kim og Ole kender. Sammen fik vi en festlig drengerøvsaften, og da showet var forbi tog vi på Skipperkroen.
Her mødtes vi med vores veninder, men desværre ville de hjem og tog Rene med sig.

Men jeg syntes nu at denne drengerøvsaften var en succes, vi hyggede os noget så gevaldigt sammen. Så jeg tror da snart vi bør arrangere en ny drengerøvsaften, og så vil vi have besøg af en stripper. For jeg har sgu længe haft lyst til at arrangere en rigtig herreaften med lidt øl og snaps og god mad, og en stripper der kommer og underholder os.
Det må vi se om ikke det kunne lade sig gøre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar