mandag den 3. oktober 2016

SWINGER (Dansk film)

Det er godt nok længe siden jeg har været i biografen, men når nu der vises en film om en Swingerklub og jeg selv ynder at være gæst i en Swingerklub, bør man se denne film
Swinger blev vist i Apollon biografen i Struer kl.16:30, så kunne jeg nå at se filmen inden sengetid.

Om filmen må jeg sige, at dem der har holdningen om det er noget forbandet svineri, de vil nok ikke ændre holdning efter at have set denne danske film. Mens de der er nysgerrig efter at prøve, og ser filmen for at blive inspireret, de vil desværre nok blive forskrækket.
Men her kan jeg som ofte er gæst i en Swingerklub mane til ro, jeg har endnu aldrig oplevet folk kommer op at slås, eller udøver hærværk, der er ikke engang nogle der drikker sig i hegnet.
En typisk aften i en Swingerklub forløber i en varm og humørfyldt atmosfære, hvor folk virkelig har lyst til at give hinanden en fræk oplevelse.

Og denne Swingerklub man ser i filmen er en drøm af en Swingerklub. For i langt de fleste tilfælde kører man bare hjem når aftnen er forbi, eller man overnatter på et hotel. Og det er sgu træls at bo på hotel, for der er også andre gæster og nogle har deres børn med, så her skal man gå forsigtigt med dørene. Og når man mødes ved morgenbordet, kan man ikke sidde og føre en dirty talk om det vi oplevede i går aftes.
Men i filmens Swingerklub er det helt anderledes luksus, her mødes man fredag aften til lækkert mad og gode rødvine, og går så i bollerummet. Når aftnen er forbi har man et værelse med en ny redt seng til rådighed, hvor man går op for at sove.
Næste dags morgen mødes man til brunch, hvor der er en lystig snak ved bordet, og piger der med glæde viser at også om morgenen ser deres bryster dejlige ud.
Og så har man ellers en hyggelig lørdag, hvor man slapper af, hygger sig og leger sammen, inden man igen mødes omkring aftens bordet, og igen går i bollerummet.
Når man står op om søndagen og har spist morgenmad, er det tid at tage afsked og kører hjemad igen.
Jo for Fanden, det er en Swingerklub man gerne gider at besøge, hvis den fandtes i virkeligheden.
I filmen kommer man ind på et emne mange nikker genkendende til, at det er så kedeligt at leve i et ægteskab.
En siger: At kærlighed ikke er en spændetrøje men er en redningsvest. Hvor til en anden svarer: Jamen begge beklædnings genstande strammer jo.
Og når man lever med en kvinde der gør hver eneste dag til en mandag, er der noget om snakken. For så er det ligegyldigt om man er iført redningsvest eller spændetrøje, man kan ikke mærke der er nogen forskel.
Men kvinder vil gerne have magten i forholdet, og elsker at have kontrol. Derfor syntes de så godt om at det hele er lidt kedeligt og gråt, for så er der styr over tingene, og det kører helt efter hendes hoved.
Er manden skuffet over dette og tillader sig at brokke sig højlydt, får han denne feministiske bemærkning smidt lige fjæset: Hvorfor han syntes at han skulle have det bedre end andre mænd ?

Og her må jeg sige, at ønsker man at leve et liv uden at være iført redningsvest og spændetrøje, må man vælge singlelivet.
Her kan jeg tydeligt mærke, nu hvor jeg er færdig med at betale mine banklån og er helt gældfri, er mit liv blevet meget sjovere.
Derfor har jeg absolut ingen interesse i at finde en kæreste, for så er jeg klar over jeg vil miste det mest værdifulde jeg har, min frihed. Og jeg syntes nu engang, at frihed føles bedre end kærlighed. For jeg kan jo gøre lige hvad jeg har lyst til uden at skulle spørge om lov, og uden at få det sædvanlige nej, og uden bagefter at skulle stå skoleret, fordi jeg tænkte at det skal kællingen fandeme ikke bestemme, og så gøre det alligevel.

Når man lever som et frit menneske og får lyst til sex, så er det jeg tager i Swingerklub for at få lettet trykket. Er det nu forkert ? Næ, for her møder jeg singlepiger, der har fundet ud af det passer, at frihed føles bedre end kærlighed.
Men alle mennesker har et naturligt behov for nærhed og sex, så de er der af samme årsag som jeg, for at få lettet trykket.
Så jeg vil sige, at os der tager i Swingerklub kommer der fordi vi har lyst til at være gode ved hinanden.

Derfor kan jeg anbefalde at tage i biografen og se SWINGER, og bliver I inspireret og får lyst til at opleve swinger livet, så google en swingerklub og tag så ud og få den oplevelse, jeg tør godt love at I får lyst til at komme der igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar