søndag den 19. oktober 2014

VELKOMMEN TIL 1 SØNDAG

Velkommen til en hyggelig søndag hvor jeg for engang skyld har en hjemme-hygge-dag, hvor der bare lige er en tøjvask der snart er overstået.

Igår var det lørdag, og der var jeg på en udflugt til Fredericia, hvor der i Messecenter C var en biludstilling.

Jeg kørte hjemmefra ved ½ otte tiden, og fik min morgenkaffe ved 7-11/Shell tanken i Give. Så det kom til at passe med at jeg ankom til Fredericia, da messen åbnede kl.10.
Det er noget der kan samle folk der kom fra nær og fjern, og for os som har benzin i blodet var der da også noget at komme efter, og ikke mindst, at opleve.


Der var mange spændende biler som f.eks denne sjældne Saab. Og der var også et par af de nye spændende modeller, og drømmebiler.
I Fredericia er det ikke kun biler man kan opleve, her er også et stort område med kræmmerboder.
Her kan man købe alt fra synåle, til legetøjsbiler.

Jeg plejer nu også at købe modelbiler til min røde hylde.
Dennegang lykkedes det mig at begrænse mig til kun at købe en bil:
Nemlig Columbus fine gamle Peugeot.
Så fik jeg købt en T-shirt og et skilt.
Og hende den søde babe, der kan holde på dåsen.

Da jeg havde set hvad jeg kom for at se, gik turen hjemad igen.
Dog ville jeg have noget at spise på Hejse Kro, her fik jeg Kromutters Forloren Hare. Desværre var det ikke som man kunne forvente, den gode sovs der plejer at være til Forloren hare, var bare en gang tynd brun sovs uden megen smag, og haren var bare to kødruller.

Da jeg var hjemme igen, ku' jeg nu godt mærke jeg havde krudt i røven.
Så jeg tog en tur i byen, først på Skipperkroen og så på Bubsi.
Der var ikke ret mange i byen, men det var nu alligevel meget hyggelig.
Og jeg var hjemme igen ved 2 tiden i nat.
Så idag har jeg haft en rolig dag, rart med sådan en søndag hvor der ikke er vejr til andet end at se fjernsyn, spise suppe og bare hygge sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar