søndag den 5. oktober 2014

PAUSE FRA SWINGERKLUBBEN.

Så var jeg afsted igår til Swingerklubben, og det blev en hyggelig aften.
Men nu vil jeg holde 1 års pause fra Swingerklubben, det skyldes ikke jeg på nogen måder er skuffet. Tværtimod, så får jeg meget ud af livet som Swinger.
Det er dejligt at opleve, at det ikke spiller nogen rolle at man er en anelse for tyk, og en lille smule for genert. Der findes faktisk piger der syntes det er ganske rart.

Årsagen til jeg vil holde en pause skyldes, at jeg i min sommerferie næste år, vil holde ferie på Ibiza.

Jeg var på Ibiza i 1986, og syntes det var så skide skæg en oplevelse, at det måtte jeg prøve igen.
Men så løb jeg ind i en pige, og i 1987 købte vi et skide hus, som vi måtte sælge 7 mdr. efter på tvangsauktion. Hvilket betød jeg igennem mange år sad i gæld, så der var sgu ikke råd til en rejse til Ibiza.

Men nu er jeg langt om længe ude af al min gæld, så den gode nyhed er, at nu kan der blive råd til min drømmerejse. En fed ferie på Ibiza.
Jeg gider bare ikke at skulle sidde en uge på Ibiza og så alligevel ikke have råd til at være der. At skulle sidde og vende hver 25 øre for at få det til hænge sammen, så bliver rejsen en skuffelse.

Derfor holder jeg en pause fra Swingerklubben.
Når jeg lægger tallene sammen, for hotel, entre til Swingerklubben, mad, drikke og benzin. Koster det mig samlet mellem 1500 og 2000 kr. hvergang jeg er afsted, de penge vil jeg sætte i banken, og så kommer jeg ikke til at sidde på Ibiza og vende 25 ører. Jeg har fra nu af og til august 2015 til at spare op, så der bliver råd til at det bliver en drømmerejse, med fest og farver, og råd til at leje en fed bil så man kan komme rundt og se øen.
Om jeg kunne tænke mig at få nogle med på rejsen ?
Jo, det kunne være hyggeligt og det bliver skægt.
Der er dog en ting der skal slås fast, og det er; at jeg gider ikke vi får en med der vil styre og kontrollere, som vi allesammen skal rette ind efter.
For så bliver det en træls uge hvor man går og glæder sig til, at komme hjem igen, og det er sgu da ikke det der er meningen med at tage til Ibiza, vel ?
Det er for fanden festen vi kommer for at opleve.
Derfor SKAL vi være enige om, vi er afsted som frie mennesker.
Og selvom vi er afsted sammen betyder det ikke, vi nødvendigvis er tvungen til at skulle opleve de samme ting.
Man skal også have lov at tage rundt på egen hånd, og gøre hvad man har lyst til.
Så får vi en god uge på Ibiza i 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar