lørdag den 25. oktober 2014

OUTLET MESSEN I MCH

Det her skal bare være en fredelig weekend, men derfor kan der jo godt ske bare lidt.
Så det passede med der i denne weekend, er Outlet Messe i MCH (Herning Messecenter).

Jeg kørte hjemmefra i god tid, så jeg kunne være der når dørene åbnes.
Jeg kørte ind over Tjørring ad den gamle vej ud til MCH, men hold nu kæft !
En eller anden genial klaphat har åbenbart planlagt, der netop idag skulle lægges nyt asfalt.
Hvorfor Fan skal det absolut ske på en dag, hvor flere tusind biler skal gennem byen for at komme ud til MCH ? Muligvis det er tiltrængt med et nyt lag asfalt, men jeg tror nu sagtens herninggenserne kunne leve med man venter til en lørdag, hvor der er knapt så mange biler der skal passere forbi.

Sikke mange der havde fundet ved til Outlet Messen, vi stod i laaaaange køer, så det tog sin tid at blive lukket ind. Men der var også meget at komme efter, og jeg måtte også have tegnebogen op ad lommen.

SPORT 24 Fyldte det meste af den ene hal, og her faldt jeg for denne jakke. Normal pris 800 kr. men på messen var der 50 % rabat, så jeg slap med at skulle betale 400 kr.

Man havde også arrangeret et lille hjørne til mænd man meget opfindsomt kaldte MENS CORNER.
Der var nu ikke det store udvalg, jo man kunne købe en boremaskine, eller hvad med en ny golfkølle, og så kunne man købe en fadøl.
Men der var også gjort plads til en samling biler, som nok kunne tiltrække opmærksomhed.
Det er AUTO GALLERIET , der udstiller deres biler.
www.autogalleriet.dk 
Hvis du er ejer af en spændende bil, motorcykel, eller knallert og ikke har et sted du kan stille dit køretøj.
Så kan du blive medlem af Autogalleriet, de ejer et sted i Herning hvor man kan have sit køretøj stående i sikkerhed.
De holder klubaftner med hyggelig samværd, og køreture ud i det blå når vejret er til det.
Og for at få det til at løbe rundt økonomisk, holder de åbent hus om lørdagen, hvor folk for en entre pris på 40 kr., kan komme ind og se bilerne.

Inde i hal 2, var der en stor afd med børnetøj og ting og sager til hjemmet, og i hal 3 var der modetøj og sko.
Disse flotte sko, der var sat ned grundet 2.sortering. De er ganskevist størrelse 43 og jeg bruger 42, men jeg ville have dem. Prisen er 250 kr.
Så nu har jeg et par brune sko der ikke klemmer, så jeg må ud og købe en sål og ligge i, så jeg kan gå med dem på uden de ryger af i svinget.

Så havde jeg heller ikke flere penge på mig, så nu er jeg hjemme igen og vil bruge min lørdag eftermiddag på en omgang tøjvask.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar