fredag den 10. oktober 2014

KRUMMERNE

Når jeg vil se Far til Fire eller Min Søsters Børn, så foretrækker jeg at se de gode gamle originale film, og bryder mig slet ikke om at se de nye.
For med de nye, aner man ikke om det er Far til Fire, eller Min Søsters Børn man er i biografen for at se. Begge film er skåret over samme læst, og det er stort set de samme skuespillere der medvirker i begge film. Så på den måde kommer Far til Fire og Min Søsters Børn, til at fremstå som fladpandede dum i arbejde for langtidsledige skuespillere.
Derfor var jeg spændt på at se, den nye version af 
Krummerne. 

Det er klart man var nød til at skrive en ny Krumme film.
For Krumme er blevet en voksen mand, og Grunk er blevet rocksanger.
Stine danser rundt med Joan Divines kæreste, hver fredag aften på TV-2 i bedste sendetid.
Og begge viceværter har stillet deres træsko, og er rejst derop hvor de ikke længere skal trækkes med Fru Olsen.
Så derfor var man altså også nød til at kigge sig omkring, efter et hold nye skuespillere.
Og  instruktøren på den nye Krummefilm, er såmænd Krummes kæreste Yrsa.

Og jeg må uddele roser, de nye skuespillere løfter opgaven så både børn og voksne kan læne sig tilbage i biografstolene med deres cola og popcorn, og nyde denne herlige Danske folkekomedie hvor der er masser at grine af.

Jeg gætter på at Regner Grasten er på vej ned til Bog & Ide og købe en ny kuglepen, så man kan få skrevet den næste Krummefilm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar