lørdag den 20. september 2014

HOLSTEBRO REVYEN 2014

Det har længe været mit ønske, at smage Pindebøf på Fox and Hound i Holstebro. Igår var muligheden der, da jeg ville ud og opleve Holstebro Revyen.
Men desværre Pubben servere ikke længere Pindebøf, så jeg måtte nøjes med en Rib Eye.
Og jeg mener virkelig at nøjes med, da jeg før har smagt en Rib Eye et andet sted.
Det ser så flot ud når man får en tallerken med en stor bøf, og den er pissedyr. Men det er kun det yderste af bøffen der smager godt, midt i er det blot en stor klump brusk man spytter ud igen.
Det er vel nok godt, de på Fox and Hound, så har nogle velsmagende øl, det er da et plaster på såret.
Men næstegang jeg skal opleve noget i Holstebro, vil jeg finde et andet sted at spise min aftensmad.
Og så var det om til Holstebro Musikteater, hvor Revyen gik i gang kl.20:00.
Det er 25 år siden der sidst var Revy i Holstebro, og nu håber jeg sørme ikke vi skal vente 25 år igen, på næstegang.
Altså ! De må nu gerne komme igen til næste år.

Skuespillerne som optrådte til HOLSTEBRO REVYEN 2014
var:
 
Flemming Krøll.







                                                 Julie Steincke. 









                                      Pernille Schrøder.

Karsten Jansfort.








                                    Rasmus Krogsgaard.








Det ville være noget af en mundfuld at fortælle om hver enkelt revynummer, men samlet set er det fremragende.
Revynumrene er skrevet med en skarp pen, og rammer med en dartpils perfektion lige i Bulls Eye.
Og de mange sange er heller ikke uden evner.
Og det kan høres, publikum er oppe på lakridserne. Der bliver grinet højlydt, og klappet i takt, og man er fornøjet med på de små drillerier som vi som publikum udsættes for af skuespillerne.

Så orker du ikke at sidde hjemme og se TV, jamen så slå på tråden til Holstebro Musikteater og se, om ikke det er muligt at få fingrene i en billet til Holstebro Revyen 2014.
Da jeg var hjemme i Struer igen, slog jeg et smut forbi Bubsi.
Her var der ganskevist en god stemning, men jeg havde ingen lyst til at blive.
Så jeg tog hjem i seng, så må vi se i aften, om jeg kunne få lyst til en tur på Bubsi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar