søndag den 21. september 2014

EN TUR PÅ BUBSI.

Fredag aften var jeg et smut forbi Bubsi, efter jeg havde oplevet Holstebro Revyen. Men lysten til at blive var ikke til stede.
Men der er jo aldrig noget der ikke er så skidt at det ikke er godt for noget. For det betød jo så, at jeg fik en masse ud af lørdagen.
Amerikaner bil klubben Van Nuys i Holstebro, holdt åbent hus i anledningen af, de har 30 års jubilæum og har fået nyt klubhus.
Først var jeg forbi Statoil, så jeg kunne få vasket min bil.
Van Nuys kunne jo ikke ønske et bedre vejr, en lun efterårsdag med en sol fra en skyfri himmel fik folk til at finde vej til deres nye klubhus.

En fornøjelse at se de mange flotte biler, og klubhus. Man kunne købe pølser, sodavand og øl.
Men klubben bød også på kaffe kagebord, og det var ganske gratis.
Ih du milde ! Sikke mange gode kager.
Bagefter kørte jeg en tur til Lemvig.
På Cafe Larsen var Dagens Ret; Koteletter i fad. Pris 60 kroner, og med en cola til kom jeg af med 85 kr.
Lige ved siden af Cafe Larsen, ligger en god slikbutik.
Der fik jeg handlet ind til lørdags hygge.
Lørdag aften fik jeg en lyst til at tage på Bubsi, for da Voice Junior var forbi, var der ikke noget særligt i TV og det var lidt for tidligt at gå i seng.
På Bubsi har de fornuftigt nok ikke kun Tuborg og Carlsberg, man kan også få vores favorit øl, den gode bryg fra Hancock i Skive: Høker Bajer.
De havde hyret en mand med sin guitar, og han kunne fandeme skabe en god stemning. Så det blev en hyggelig nat i byen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar