søndag den 29. september 2013

STUMPEMARKED I AARS.

Jeg havde en aftale med Foxerne om at holde weekend hos dem, da der i denne weekend var Stumpemarked i Aars.

Inden jeg kunne tage afsted i fredags, var jeg forbi Super Bedst i Struer efter en kasse øl. Og så ud til Guldbageren i Holstebro, da jeg vil give kage.



Jeg kunne ikke stå for denne kage, en Vild med dans kage, prisen er 75 kr., så får man ved siden af 4 romkugler gratis.

Og I kan stole på det var en god kage.

Lørdag formiddag smuttede Johnny og jeg afsted til Stumpemarked i Aars, der brugte vi en 3 timer.

Stumpemarked i Aars, er på vej til at blive en af de store begivenheder. Her kommer folk langvejs fra for at udstille, og publikum kommer vel også langvejs fra for at kigge.
Her er ikke kun stumper og ragelse, men også udstilling af motorcykler og knallerter, men også veteranbiler.

Så er der store boder med modelbiler, desværre havde jeg ikke nok penge med, for der var flere biler der ville passe godt på min røde hylde.
Til gengæld fandt jeg dette skilt.
Lørdag aften hjemme hos Foxerne, fik vi selskab af Per.

Vi fik bøf med bløde løg og en god brun sovs, og så hyggede vi os med "Præriens skrappe drenge".

Min kasse øl fik vi ikke tømt, så fuld blev vi ikke. Det havde vi nu heller ingen lyst til, og så har jeg rigeligt med øl til Julefrokosten.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar