søndag den 22. september 2013

ROLIG WEEKEND.

Hvor var det skønt i fredags, at vi fik fyraften kl. 10 om formiddagen, 2 timer før normal tid. Og så på en fredag med solskin, og lønningsdag, og hjem til en rolig weekend hvor jeg ikke skulle nogle steder, men blot slappe af herhjemme.

Fredag eftermiddag smuttede jeg ud til Statoil i Holstebro, for at få bilen tanket og vasket.
Og fredag aften stod den på TV-hygge.

Lørdag formiddag gik turen ud til Bilka i Holstebro, da der var flere gode tilbud.
Også Betty Boop badeforhæng til en 50'er.
Så nu har jeg hvad jeg skal bruge til min ide, 2 stk badeforhæng.
Min plan er nemlig de skal bruges som gardin i min stue, nu jeg klar over en masse kvindfolk vil skrige op og sige; det kan man da ikke.
Hvorfor ikke ? Det skal de nemlig ikke bestemme. For den eneste kvinde jeg lader mig inspirere af, er Lebbe Lone fra Familien fra Bryggen.
Jeg orker ikke at bo i et hjem der er indrettet som alle andres, og efter hvad andre syntes er rigtigt.
Jeg bor i et hjem der tydeligt viser, at jeg er single, og her er ingen kvindfolk der bestemmer over mit liv.
Derfor skal mine Betty Boop badeforhæng bruges som gardiner i min stue, og så passer de iøvrigt godt til farvevalget i min stue hvor den røde farve er fremhævet, og temaet der er biler og storbarmede babes.

Nu vil jeg på udkig efter en pæn gardinstang, og så en som kan hjælpe mig med at få gardinerne op at hænge.
Væggene i mit hjem er ret solide, der kræves et slagbor for at bore de huller der skal bruges til en gardinstang.

Jeg regner med at have det hele på plads inden jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar