tirsdag den 3. juli 2012

PÅ 40PLUS HAR JEG FUNDET GODE VENNER.

Så fik jeg indbetalt de 649 kr. et års medlemsskab på 40plus koster, lyder det dyrt, jamen det er det ikke.
www.40plus.dk 


Jeg har nu haft profil på 40plus i 5 år, og det har været en fantastisk rejse.
Næsten hver weekend deltager jeg i Events, og på denne måde har jeg fået en masse gode venner, og kender folk i hele Danmark.
Og det er gode venskaber, vi ses ikke kun til Events, man er også velkommen hvis man har brug for en overnatning, eller hvis man har brug for en at tale med.
Vi kan tale om alt, ikke kun det festlige, men også det der gør ondt og som man nogengange har brug for at tale om.
På 40plus er vi der for hinanden.


På 40plus har jeg fået nogle gode veninder, og selvom de er smukke kvinder går vi aldrig over grænsen, og hvorfor skulle vi gøre det ?
Man kan så nemt ødelægge et venskab hvis man misforstår hinanden, jeg vil ikke ane hvad jeg skulle gøre, hvis jeg mistede mine 40plus venner.
Derfor står det helt klart, vi kan flirte og danse, og sove ved siden af hinanden. Men vi gør aldrig noget vi dagen efter 
vil fortryde.


Hvis du er over 40, og dit liv føles kedeligt. Så find 649 kr., og bliv medlem på 40plus, så bliver dit liv festligt og værd at leve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar