lørdag den 17. februar 2024

TIL THISTED EFTER FLØDEBOLLER

 

Sikke en dejlig dag, at stå op til. En Lørdag med forår i luften, giver jo lyst til en udflugt. 

Allerede i Torsdags, kunne jeg se i Vejrudsigten, der blev lovet godt vejr Lørdag. Så jeg besluttede mig for, at så ville jeg have en TOG TUR TIL THISTED. 


I går var jeg inde på ARRIVA og bestille en ONE DAY BILLET, der i denne weekend kun koster 119 kr.

Og i dag kunne jeg tage med toget kl.9:04, jeg havde booket bord til 1 person hos


CAFE BAGHUSET kl.11. Deres Brunch får masser af ros, så det ville jeg smage.

Jeg kunne lige nå at snuse lidt rundt i Thisted Gågade, og hos Tøjhandleren


fandt jeg denne skjorte.


Prisen var 500 kr., men da den var på tilbud, kom jeg kun af med 350 kr. 


Og nu kom det til at passe med tiden, at jeg kunne sætte mig til bords på CAFE BAGHUSET.

Den Brunch man får serveret er al ros velbegrundet, hold op hvor er det lækkert. Prisen er 140 kr. & 40 kr. for kaffe ad libitum. Det er mad der mætter, og det eneste søde tilbehør der er med, hvis man vælger dette, er en Pandekage med sirup. 

Jeg har ikke været på HOTEL TØMMERGÅRDEN siden Juleaften, så det er min plan, at til foråret vil til Thisted og spise Brunch igen. Og så på Hotel Tømmergården, og drikke bajere. 


Og inden jeg skulle med toget hjem igen, kunne jeg nå mit mål med TOG TUREN TIL THISTED. I aften er der DANSK MELODI GRAND PRIX DR-1. 

Derfor tænkte jeg, at hvis jeg skal have en Lørdag aften herhjemme, så vil jeg saftsusemig have nogle gode FLØDEBOLLER.


Og dem køber man hos CHOKOLADEKURVEN i Thisted, 4 stk. for 99 kr.

Jeg er nu klar til, en rigtig hyggelig Lørdag aften herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar