lørdag den 3. februar 2024

POWER SHOPPING I VINDERUP

 

I December fik jeg et gavekort på 500 kr., af Personaleforeningen HØNSEGÅRDEN, HK. Scan, der kan benyttes i butikkerne ude i Vinderup.

I dag kunne jeg se at der var tørvejr, så tænkte jeg, så er det Fandeme med at komme til Vinderup.

Op og med toget kl.10:15, og så hen til TANG, de har både Herretøj og Sportstøj.


Jeg forklarede jeg havde fået et gavekort fra Personaleforeningen ude på Fjerkræslagteriet, på 500 kr. , så jeg ville da lige se, om jeg kunne finde noget pænt tøj.

Det fandt jeg:


En nydelig skjorte der koster 500 kr., jamen så var det Gavekort jo brugt.

Men nu man var kommet ud at shoppe, syntes jeg da også lige, jeg ville have et par bukser,


og en trøje.


Sikke et held man lige har fået løn, for trøjen og bukserne, kostede 950 kr.

Nu håber jeg der bliver godt vejr i Påsken, hvor jeg vil en tur til Aarhus. Der vil jeg en tur på HOS ANDERS og KURTS MOR, så vil jeg have mit nye pæne tøj på. 

Så kom jeg også forbi HOLMS BAGERI, der måtte jeg jo lige ind, og købe guf til i aften.


Det er for engang skyld en Lørdag aften, hvor der er noget godt i fjernsynet, netop derfor vil jeg ikke på værtshus i aften. I aften, vil jeg bare have mig en hygge aften herhjemme.


Til slut ville jeg ind på Æ BETTE BAR og have en øl, nu ligger landet sådan, at det altid er hyggeligt at være gæst på Æ BETTE BAR. Så det blev til mere end en øl, men kl.13:42 kom jeg med toget hjem til Struer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar