søndag den 6. august 2023

FØDSELSDAG PÅ DET LILLE APOTEK

 

I går Lørdag kunne DET LILLE APOKET, fejre 4 års Fødselsdag. Altså ikke selve værtshuset, Det lille Apotek har eksisteret siden 1969. Men Værtsparret Vibse og Karsten kunne fejre, de nu har ejet værtshuset i 4 år. 


Jeg gjorde mig klar til at tage der op ved 12-tiden, men da jeg ikke havde fået noget at spise siden morgenmaden, tænkte jeg, at jeg hellere må få et eller andet.


Så jeg holdt ind på CAFE KC, og fik en Fiskefilet og en kop kaffe. 


Oppe på DET LILLE APOTEK var festen i fuld gang, det havde den været siden morgenstunden, med øl til 12 kr.

Kl.14 rykkede festen ud i Gårdhaven, og på denne Lørdag var de heldige med vejret. Tørvejr og sol, så er det jo skønt at sidde udendørs og feste. 


Det var noget lækkert mad vi fik at spise, dessert var der også.


Og så var der STORE kolde Fadøl,


til kun 35 kr. Disse Fadøl er yderst populære, glassene har lagt i fryseren hvilket gør øllen bliver ekstra kold. 

Kl.16 skulle der være livemusik.


Det er duoen 2TOGO de er fra Brædstrup, og som er de bare gode. Det er endnu et band jeg sætter pris på, fordi de ikke kun spiller Kim Larsen. 

De skulle optræde fra kl.16 til kl.20, og i de timer de var der, fik vi kun 3 Kim Larsen sange, det var: AVENUEN, SE VENEDI OG DØ, KVINDE MIN. 

Ellers fik vi masser af 80'er hits, lidt country, men sørme også AC/DC.

Da klokken blev 21 følte jeg, det var på tide at tage hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar