søndag den 21. maj 2023

FRA VÆRTSHUS TIL VÆRTSHUS

 

Fredag eftermiddag, skulle jeg en tur op til HOTEL TØMMERGÅRDEN i Hvidbjerg.

Jeg skulle med toget kl.15:10, men som altid om Fredagen skulle vi have overarbejde på HK Scan. Så det var hjem og have travlt med at komme i bad og få noget at spise, og komme en tur omkring banken og få hævet lidt penge.

Og så var der alligevel tid til, at 


nyde en hurtig KOLD på BUBSI, inden jeg skulle med toget.


Pernille kunne fejre hun nu har stået for HOTEL TØMMERGÅRDEN I 5 ÅR, det jubilæum skulle fejres. 

Det blev en festlig og særdeles hyggelig eftermiddag på Hotellet, og i det gode vejr blev der tændt op i grillen.

Så kunne vi gafle grillpølser og kartoffelsalat, og der var 2 timer med GRATIS ØL. 


Der var nogle som ville have en FISHERMAN'S FRIEND , det er længe siden jeg har smagt sådan en, så den omgang ville jeg da også være med i. En til hvert ben, det giver en frisk ånde.

Kl.20.31 skulle jeg med toget tilbage til Struer, 


hvor jeg trængte til en godnat bajer. Dem fik jeg nogle stykker af, på LIMFJORDSKROEN.


Det var ellers meningen jeg ville have en rolig Lørdag herhjemme, men ku'se det ville blive en træls Lørdag. For der var aldrig en skid at se i TV, så er det jo heldigt man kan ændre mening, for der var jo et herligt vejr. Beslutningen blev, en hyggelig tur til Vinderup.


Først noget at spise, ned omkring havnen til byens bedste Pølsevogn, og få en hotdog. Og så med toget til Vinderup.


IRISH PUB var lige åbnet, og der er alletiders gårdhave hvor solen rigtig kan bage. 


Der sad jeg og nød en RØD TUBORG. 

Desværre var jeg eneste gæst, så bliver det lidt for kedeligt bare at sidde der. Jeg smuttede hen på Æ Bette Bar.


Her sad gæsterne og flere kom ind ad døren. En hyggelig eftermiddag blev det til, på værtshuset.

Kl.15:41 var det med toget hjem til Struer.


Så kunne jeg nemlig nå på Det lille Apotek, hvor der fra kl.16 til 18, er billige øl til 12 kr.

Og jeg skulle smide penge i Spare Bøssen.

Der var godt nok hyggeligt og mange gæster på Det lille Apotek, men jeg faldt sgu ikke i øl-tønden. Jeg kunne styre min brandert, fik kun 2 øl, så ville jeg hjem og holde en rolig Lørdag aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar