lørdag den 19. februar 2022

FREDAGS FEST OG LØRDAG I LUFTHAVNEN

 

Jeg tog mig tid til Fredags fest på Det lille Apotek i Struer, for det er sgu så længe siden, jeg har været ude og drikke Fredags øl. En anledning til at tage på værtshus på en Fredag, var til stede, i det at Æ Holm, skulle optræde.

For et par år siden, lige efter hans optræden i X-FACTOR, var Struer Håndbryg så heldig, at få Æ Holm til at optræde til et arrangement.

Desværre fik jeg ikke så meget ud af det, i det jeg var så uheldig at sidde til bords med nogle, som snakkede uafbrudt. 

Jeg kunne høre folk der lo, for han fortalte nogle lune Jyske historier, mellem hans sange. Men jeg gik glip af de historier på grund af, de mennesker jeg sad til bords med.

Derfor tænkte jeg, nu Æ Holm kommer og optræder på Det lille Apotek, så må jeg hellere få ham oplevet.


Desværre havde Æ Holm kun sin guitar med, og ingen mikrofon. Så han fortalte ingen historier i går, han sang kun.

Han skabte en Fredags fest, og lige netop i det tidsrum hvor øl kun kostede en ti'er, kom folk hurtigt i stemning til fælles sange. 


Jeg fik smag for den nye Bailey Salted Caramel, jeg syntes den originale Bailey bliver vammel sød. Men denne her med saltet caramel, dem kan man nu sagtens bunde nogle stykker af, uden de bliver vamle.


I formiddags skulle jeg en tur til Holstebro, for Onsdag d.9. Februar ringede jeg til YOU SEE , og opsagde mit TV, i det jeg har skiftet over til Allente. 

Ham jeg talte med, lovede at sende en E mail, der bekræftede jeg nu ikke længere er TV kunde hos You See, og så skulle jeg aflevere mit TV udstyr ude i butikken i Holstebro.


Jeg har ikke modtaget nogen E-mail, men tog allivel ud til butikken i dag.

Men her kunne de fortælle mig, at ham jeg talte i telefon med, intet havde foretaget sig. Derfor er jeg stadig TV kunde hos You See, sådan et fjols. 

Derfor kunne jeg ikke aflevere mit TV udstyr, men skal så ringe til dem igen på Mandag. Pisse irriterende !!


En ting er sikkert, jeg vil aldrig igen have You See TV. For jeg er super tilfreds med Allente, her får jeg alt det TV jeg kan li. Der er mange bil programmer, f.eks er der en hel kanal der udelukkende handler om biler og motorcykler. Så er der ikke andet i fjernsynet, zapper jeg blot over på den kanal, der bliver jeg så rigeligt underholdt.


Til gengæld overvejer jeg, om jeg skulle have You See, som mit Internet og telefoni udbyder.

Jeg har You See Telefoni, og 3 til Internet. Men jeg syntes ikke 3's 5 G fungere tilfredsstillende. You See har 5 G både til Internet og telefon, så jeg overvejer det lige.


Ellers fik jeg handlet ind til i aften, hvor der er OLSEN BANDEN, på TV-Charlie.

Så bliver det tændt op for aftenstemningen, i Lasses Lufthavn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar